FOREVER LIVING PRODUCTS

God kveld, god kveld. Sitter her i morgenkåpen etter en etterlengtet dusj. Dugnaden gikk ikke helt som vi hadde håpet på. Så utrolig lite vi fikk solgt i dag, i forhold til de andre helgene der vi har gått tom for både kaker og vafler. I dag var det så mye igjen at vi begynte å spise selv. Det hjalp ikke så veldig mye det heller. 

Uansett, det jeg tenkte å formidle her på bloggen denne sene kvelden er noe veldig spennende jeg holder på med. Jeg er selvstendig forhandler for Forever Living Products, og i den anledning har jeg nå opprettet en side på facebook der nettopp du kan følge med på hva jeg driver med. I tillegg til at du kan få handle hos meg hvis det er noen produkter som du kunne tenke deg å prøve ut og diverse annet. Klikk dere inn HER for mer informasjon, og lik gjerne siden for oppdateringer som kommer jevnt og trutt.

Nå blir det enda mer Breaking Bad. Blir så avhengig! Glemmer fort tiden når vi sitter klistret foran skjermen. Planen i morgen er å ta en joggetur til Fløyen så jeg har planer om å ikke bli sittende oppe for lenge slik at jeg klarer å dra stumpen ut av sengen tidlig.

6 kommentarer
    1. Danian. Gutteblogger: Aloe Vera Gelly kan svi når du tar den på, fordi den trenger inn i huden og renser den. Hvis du føler at det er ubehagelig, anbefaler vi å bruke Aloe Vera First til å begynne med. Den svir ikke. Så kan du påføre Gelly etter noen sekunder for å få en mer langvarig lindring enn hva First gir.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg