LUNCH TIME

For en nydelig dag å våkne til! Sol, sommer, varme, og helg. Våknet av meg selv klokken ni, spiste en deilig frokost før meg og mamma tok en tur på senteret for å gjøre unna litt handling. Deretter var det på med treningstøyet og joggesko for å gå en tur i finværet med mamma. Forfriskende og deilig! Og klokken er bare rundet ett, og jeg har heeeele dagen til å gjøre akkurat det jeg vil. Tenkte å slappe av litt i solen før jeg svinger meg i dusjen. Har nettopp spist litt frukt og drukket en iskaffe. Nå står kvelden for tur med gode venner, vin og en aldri så liten bytur. Det er lenge siden. Vrikke litt på dansefoten, he he.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg