LATEST INSTAMOMENTS

1. Hjemmelaget frape! Mmmm. Helt dilla på det for tiden, spesielt nå som det er så fint vær! Da er det ekstra godt.

2. Prøvde denne fantastisk fine kjolen på Bik Bok!!! Men jeg slo fra meg tanken på å kjøpe den, da jeg har nok av kjoler i skapet fra før. Er veldig svak for kjoler.

3. Kjøpte ny kortholder til busskortet mitt. Var ikke den søt? Med Albert. Den forrige jeg hadde var av samme sort, bare av Mummitrollet.

4. Ja, er jo snart eksamen i fotball, så har blitt litt øving til det. Ganske gøy da, med tanke på at vi slipper å lese på noe teoretisk. Litt rart også, he he.

5. Har (endelig) begynt å lese Fifty Shades of Grey. Er helt hekta! Vanskelig å legge fra seg boka når man først begynner å lese. Syk bok, he he, men samtidig fengende.

 6. Ny iskaffe i butikken, var helt grei. Litt stram på smak, men ikke så aller verst.

7. Waney’s coffee smoothie. Jordbærsmak. Var kjeeeempe god, og veldig forfriskende i sommervarmen. Var første gang jeg var innom Wayne’s coffee her i Bergen, og neste gang skal jeg gå for en Frapè! Den så utrolig god ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg