PHOTOSHOOT

Dagene mine har gått i ett skjør med eksamenslesing, og i morgen klokken ti skal jeg ha den første eksamen! Muntlig, i anatomi og bevegelseslære. Man kan vell aldri føle seg helt klar, men jeg er i hvertfall så klar som jeg kan bli. Ser frem til å bli ferdig med den. Deretter er det rett hjem og lese til neste eksamen som jeg har om en uke i fysiologi. Sååå kan jeg pustet lettet ut. Veldig greit at vi blir ferdig med de muntlige/skriftlige før 17. mai! Da kan jeg nyte den dagen uten å måtte være i eksamensmodus. Hurra!

Over til noe litt annet. I går var jeg på fotoshoot for modellbyrået jeg er i, Rawbyraa! Jeg hadde det så utrolig gøy! Ville virkelig ikke gå derfra, etter 6 timer, ha ha. Tiden suste avgårde, og jeg omgås så kjekke mennesker. Her kommer et par bilder, og må si at jeg ble fornøyd med dem. Makeupen og håret var veldig stilig. Var ikke like lett å få ned håret etter på, he he. Ble en dose med hårkur for å si det slik! Men det var jo absolutt verdt det.

Hår og makeup: Super skjønne, og flinke Andrea

Fotograf: Hanne Cathrin Olsen

19 kommentarer

Siste innlegg