GLAD DET ER OVER

God kveld, og god natt. Er seeent, og jeg har selvfølgelig tørka ut øynene mine foran skjermen med Gossip Girl, igjen. Ny uke rundt hjørnet, og vi er allerede kommet godt ut i mars måned. Jeg kjenner det skal bli deilig å fokusere hundre prosent på studier etter at jeg endelig er ferdig med operasjonen. Kan faktisk ikke beskrive hvor mye lettere jeg føler meg, både i kropp og sinn. Var som sakt på Haukeland på torsdag for å ta blodprøver, snakke med leger osv. Og fredag var dagen der jeg brente vekk en ekstra ledningsbane i hjertet som har vært med på å gi meg hjertebank i tenårene. Alt gikk fint, og jeg har det fint nå. Var noe av det mest ubehagelig jeg har vært igjennom, med tanke på at man er våken under et slikt inngrep, da de går via lysken og i årene, men da alt var overstått var jeg bare utrolig lettet! Må også få si at jeg ble tatt godt vare på, både av leger og sykepleiere. Nå er jeg veldig klar for å stupe hodet ned i puta, og tre dyna godt over og få meg en god-natt-søvn.

2 kommentarer
    1. actionsport: Jeg brente vekk en ekstra ledningsbane i hjertet som har gitt meg hjertebank. Hvis du er usikker på hva jeg snakker om, kan du bare google om det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg