07.03.13

Tar en tur innom for å legge igjen litt fotspor. Er ikke helt på den derre skrivefronten. Sånn er nå det. Har i dag vært på Haukeland og blitt stukket, hvem vet hvor mange ganger, i armen. Blodprøver altså, og jeg trodde jeg ikke skulle si dette ettersom jeg ikke har store problemer med å bli stukket, men i dag tok kaka. Dårlig opplevelse. Svimte ikke av eller noe da, men jeg ble ganske svett da dame nummer to ikke klarte å treffe blodåren, men en stakkars nerve i stedet. Ha ha. Og ikke nok med det, da hun endelig traff ville selvfølgelig ikke noe blod renne inn i det forbanna glasset. Herre min hatt. Gikk jo bra til slutt da. Man kan ikke alltid ha dagen, verken på jobb eller i hverdagen. Får sove hjemme i natt før jeg skal opp igjen i morgen for å ta en undersøkelse i hjertet. Skal jo faste og greier fra midnatt.

Uansett, nok sykehusopplevelseprating. Har det veldig fint altså. Fint vær, vårstemning, og da kan det ikke bli bedre. Og ny vårjakke har tatt plass i skapet fra Vero Moda. Prøvde denne i en mintgrønnfarge og, men den ble plutselig ikke så veldig fin på meg da jeg slengte den over skuldrene, så da ble det beige. Egentlig greit det, tidløs og kan brukes i mange år.

Verdens deiligste mariusgenser som min farmor har strikket til meg. Den blir godt brukt for å si det sånn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg