ÅRETS FØRSTE SKITUR

Herreguuuud hvor deilig det var å få skiene på bena! Etter et år var det godt å tørke hybelkaninene vekk fra ski, støvler og staver.

 

En meget fornøyd jente, innpakket i skiklær og kompakt hjelm, og verdens trøtteste sovetryne. God morgen. Været var ikke helt på topp. En del tåke, men så lenge vi så skituppene våre gikk det stort sett greit. Foruten at jeg hadde en fantastisk fin trynings som kom gangske brått på. Armer og ben stod i alle mulige vinkler. Sikkert veldig flott å se på. Må bare nevne at jeg får omtrent hjerteinfarkt når jeg ser toåringer sleppes ned slike bakker med null kontroll, og foreldre som roper “Husk å stoppe!”. For meg så det ut som om de barna ikke vet hva det vil si å kunne stoppe. At de ikke går på trynet er meg en gåte. Hvor tar de balansen fra?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg