BUSY DAYS

Dagene går i ett for tiden med jobbing, og selging av møbler. Jeg skal nemlig flytte i september til Rhodos. Da er det litt å kvitte seg med. Jeg ligger godt an, for jeg orker ikke å stresse med å kvitte meg med ting rett før jeg reiser. I tillegg skal jeg ned der om en måned så da får jeg pakket med meg en del klær. Været i Bergen er ikke akkurat så veldig å skryte av for tiden, men i dag tittet solen frem. Skal ikke mer til for å få meg til å dra på smilebåndet. Var tidlig ferdig på jobb i dag så da ble det en treningsøkt opp Stoltzen, og det gikk lekende lett opp der i dag i forhold til forrige gang jeg gikk opp der. Har mye å si på dagsformen. I dag følte jeg at jeg hadde masse overskudd å gå på og det er deilig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg