PHOTOSHOOT IN MAY

God formiddag. Deilig å våkne uten en durende alarm som tvinger deg ut av sengen. Søndager er en dag jeg elsker å få unnagjort alt jeg ikke får gjort i en ellers så travel hverdag. Nå som fotballsesongen er over også har jeg mye mer fritid til å gjøre hva jeg vil. For et par uker siden var jeg på en fotshoot. Været var på topp med skinnende sol, og nærmere 30 grader. Det kunne ikke blitt bedre, i og med at shotoen var utendørs. Super kjekt! Her er en smakebit på noen av bildene vi tok. Det kommer flere senere.

Fotograf: Henry Phiri Torsvik


 

4 kommentarer
    1. Hei. Kan du legge ut et bilde av deg med fletter i dag? Da er du så snill!! Du kan ha sløyfer i flettene og sikk-sakk skille i håret. PS: vil du være med i hallen en dag å spille håndball? Du hadde blitt så god i håndball!! Du trenger følgende utstyr: en håndball, håndballbag (med Stabæk håndball logo) , håndballsko, select-knebeskyttere (kan kjøpes på g-sport) , klister og klisterfjerner, drikkeflaske, håndballdrakt ( helst Stabæk håndball) , ankelbeskyttere, sportsteip, isposer (hvis du skader kneet) , håndkle, såpe og hårstrikker til håret. Fint om du gir tilbakemelding i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg