21.04.2015

For en travel helg med masse gøy! Fredagen var jeg på jobb til seks, deretter var det rett hjem, hive i meg middag samtidig som jeg svømte i klesskapet etter et antrekk for kvelden. Frida feiret sin 21 års dag på Kaos utested i Bergen. Det ble en vellykket kveld med mye latter og vin. Lørdagen var det duket for utdrikninglag til en venninne som skal gifte seg neste måned. Vi lo til vi gren da hun gikk rundt på senteret utkledd som en gammel dame i håp om å selge babygulrøtter. Hun fikk solgt alt, ha ha. Snakk om å leve seg inn i rollen. Hele gjengen hadde krampe i kjeven. For en dag. Søndagen hadde jeg seriekamp langt ute i gokk. Say no more…

Formen min er ikke heeelt på topp i dag. For det første har jeg gangsperr alle veier og jeg går bokstavelig talt som en pingvin. For det andre har jeg fått en vakker blå tå etter kampen på søndag, og for det tredje er jeg kvalm og ekkel. Ha ha. Sitter og eter på tørre, kjedelige kjeks som får munnhulen til å tørke ut. Har ikke matlyst i det hele tatt. Nå skal jeg få ryddet litt, ta meg en luftetur og så får sofaen bli min venn idag. Have a good one!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg