BURSDAGSFEIRING

Min kjære lillesøster fyller 16 år i dag! 16 år!!! Lille Marita er ikke så liten lengre. Husker veldig godt når jeg selv ble 16, og det er liksom ikke så lenge siden? Syv år siden, vell og merke, men de årene har flydd. Gratulerer så mye med dagen verdens beste lillesøster. Jeg er super glad i deg, og du betyr veldig mye for meg. 

Vi feiret bursdagen hennes med masse god mat på Egon. Jeg er så stappa at det gjør vondt å røre på seg, så nå blir jeg liggende på sofaen resten av kvelden, ha ha. Skal på jobb i morgen på apoteket og jeg gleder meg helt vilt! Lenge siden jeg har sett verdens beste kolleger. Blir vell mye latter og morro og en haug med oppdateringer på hva som har skjedd i det siste. Klarer nesten ikke å vente!

Ellers har det ikke skjedd så alt for mye spennende denne uken. Prøver å være flink student, men det er ikke lett når jeg er så demotivert som jeg er. Må ta et skikkelig tak neste uke, altså. Er ikke så lenge til oppgaven skal leveres inn. Ukene går fortere enn jeg tror, og vips så er jeg snart ferdig med bachelorutdannelsen i idrett. Yey! Ha en fin torsdagskveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg