MORNING INSPO

Det var jammen ikke lett å stå opp i dag. Kjenner at jeg er litt sliten etter to treningsøkter i går, men samtidig kjennes det godt også. Jeg har litt ting på planen i dag, blant annet husvask! Hva er vell ikke bedre enn å kjenne duften av en ren leilighet? Etter det bærer det av gårde til Åsane. Jeg og mange i mitt modellbyrå Rawbyraa skal gå hårmodell i ettermiddag og jeg gleder meg masse. Tenkte kanskje å lage en liten filmsnutt fra det. Vi får se. Uansett. Jeg ligger nå her og drikker en deilig kopp kaffe, leser mail og oppdaterer meg på sosiale medier. 

Deilig med litt inspirasjon på morgenen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg