HAPPY FRIDAY

Hei og hopp. Fredag og helgen står for tur. Blir jobbhelg på meg, og jeg gleder meg veldig til det. Skal jobbe hele neste uke også. Blir kjekt å treffe mine kjekke kolleger igjen! Uansett, i går var jeg som sagt på posten og hentet en spennende pakke fra Forever Living Products. Hvis dere er interessert i noen av disse produktene, ta kontakt med meg.

Gleder meg så mye til å teste ut disse produktene. Har kjøpt inn deodorant til både meg og typen, og denne inneholder ikke aluminium, wuhu! I tillegg to tuber solkrem til treningsleir turen neste måned med laget mitt. Viktig med høy solfaktor. Denne solkremen inneholder Aloe Vera og vitamin E, og den er også vannfast. På bildet er det også en todelt concealer som jeg allerede har testet ut. Kjempe fornøyd.

Dette må jo være den fineste innpakningen jeg noen gang har sett! Jeg har da kjøpt et nytt rensesett til ansiktet. Produktene er milde og passer godt til de med sensitiv hud, som veldig mange her i norden har. Er uten parabener, og aloe vera er basis ingrediensen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg