MORNING COFFEE

God kveld, god kveld. Sitter med stumpen godt plassert på kjøkkenstolen der jeg har fått unnagjort planlegging for de neste dagene. Denne dagen ble brukt til Breaking Bad på morgenen, en tur til mamma der munnen gikk på autopilot fra jeg tittet hodet inn døren og til jeg gikk igjen. Deretter var jeg en tur i byen for å gjøre noen ærender før jeg vendte snuten hjem igjen. Fikk meg en god treningsøkt. Var bokstavelig talt en slapp og rød tomat da jeg var ferdig med å pese på gulvet. Noen ganger er jeg veldig glad for at det er kun meg selv som ser speilbildet i kjøkkenvinduet når jeg spretter opp og ned, sidelengs og you name it. Det er ikke et vakkert syn, og det å dra på et treningssenter og vite at andre kan se meg gjøre apeaktige mongobevegelser hadde nok fått folk til å melde seg ut av treningssenteret. 

Okey, så langt kom jeg på blogginnlegget i går kveld før typen og jeg måtte se en episode av Breaking Bad. Sitter her nå tidlig på morgenen, trøtt som pokker fordi jeg av en eller annen grunn lå og vred meg i hele natt. Og jammen meg fikk jeg ikke til å sove på morgenen heller da typen kom seg avgårde på jobb. Får i ihvertfall mye ut av denne dagen. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg sitter febrilsk med kaffekoppen mellom hendene i håp å få litt energi på morgenen. Uansett, jeg tenkte å hoppe i joggebuksen, skvette litt vann i ansiktet og få ræven i gir. Best å gå nå, tidlig på morgenen for å handle. Det å dra på matvarebutikk i ettermiddagsrush må være det minst fristende for min del. Gå rundt med trillekurven i håp om å unngå og komme borti sultne og sinte fra skole og arbeid med blodsukker lik null.  Nei takk. Ha en fin morgen dere.

 Litt morgeninspo fra weheartit:

 

4 kommentarer
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg