25.01.2015

Jeg kjenner at akkurat nå er jeg så giret og full i energi at jeg må få utløp ved å taste ihjel på tastaturet. Det er så mye som skjer for tiden, og jeg elsker det! Mange ting å se frem til, men også mye som må jobbes for. Har i dag vært i et spennende jobbmøte der jeg er en del av et team. Har nettopp begynt der og det er allerede lagt en del planer framover som jeg gleder meg masse til. Her er det altså snakk om å arbeide seg oppover og nå egne mål. En veldig grei jobb der jeg kan arbeide hjemmefra når jeg selv ønsker og har tid. Ellers har denne helgen blitt brukt til avslapning og litt jobbing. I går jobbet jeg dugnad i fire timer der vi solgte kaker og vafler til folk som var ute og handlet lørdagsgodt til helgen. Var veldig mange hyggelige mennesker som ville støtte oss. Da jeg kom hjem i går kveld var det hjemmelaget pizza på menyen og film i armkroken til min kjære.

Nå venter en deilig løpetur i frisk luft med typen før vi skal kose oss med laks til middag, og så blir det litt baking. Fant en oppskrift på sukkerfrie og glutenfrie kjeks som jeg tenker å prøve ut og dele med dere.

//Weheartit

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg