BEHIND THE SCENES

For en super gøy dag! Våknet av alarmen klokken syv i dag tidlig og var så trøtt og forvirret at jeg ikke visste hvordan jeg skulle dra meg opp av sengen. Etter en god frokost og en kopp kaffe så jeg klart. Jeg har rett og slett nok med meg selv på morgenen. Liker å ha det stille rundt meg, gjerne med radioen i bakgrunnen.  Da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa syntes jeg så synd på de i blant da jeg er morgengretten, og var det noen som i det hele tatt åpnet munnen sin ble det for mye for denne jenten her. Nå høres det ut som om jeg er det verste synet å våkne til om morgenen, men jeg er stort sett grei med typen om morgenen. Heldigvis er han heller ikke så pratsom om morgenen så da sitter vi begge og glor intenst ned i matskålen i håp om at noe spennende skal skje.

Vi skulle da egentlig hatt en forelesning klokken ni på morgenen, men da vi alle kom hadde det blitt lagt ut en beskjed ti på ni om at læreren var blitt syk. Det var den skoledagen. Da stakk jeg rett hjem, spiste en god lunsj og dro ut igjen. I dag var jeg på photoshoot og jeg fikk gå i treningsklær. Wuhuuu! Mest behagelige photoshooten jeg har vært med på. Lokalet vi var i var utrolig stilig. Vi hadde masse musikk og poserte rundt i rommet. Etter hvert gikk vi ut for å ta litt bilder, og det var ikke akkurat sommertemperatur. Tror fotografen ble oppgitt i slutten da jeg var så kald og frossen at mimikken i ansiktet ikke eksisterte. Ha ha. Vi hadde det i i hvert fall kjekt.

Her er litt behind the scenes bilder fra shooten:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg