PREPARATION FOR PHOTOSHOOT

For en gøy dag det har vært. Var i byn klokken tolv til foreredelser til en shoot i morgen. Ble sittende i tre timer der de ordnet håret mitt og sminket meg. Gleder meg veldig til å se resultatene etter fotograferingen i morgen. Temaet de har er elementer, og jeg skal være jord. Det blir veldig spennende  med både enorme vipper, fjær og diverse. Så i morgen blir det opp og hopp klokken syv. Klarer nesten ikke å vente! Ha en fin lørdagskveld. Her skal det benkes foran tven i armkroken til min kjære og hjemmelaget kjeks.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg