MOUNT EDEN

I går gikk jeg og 6 andre studenter opp på en vulkan i nærheten kalt Mount Eden. Det var en helt fantastisk opplevelse, og utsikten var kjempe fin. Etter vi hadde vært oppe på toppen, gikk vi videre til en kjempe svær park. Har aldri sett noe så svært! Masse fin natur.Etter fire timer var vi tilbake til leiligheten, og da kjente vi hadde gått en del. Da ble det en rolig kveld med film og kald drikke fra Starbucks som ligger rett i nærheten.

Er utrolig mye inntrykk på en gang, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, eller hva jeg skal skrive om. Føler det er så mye jeg ikke får delt! Går litt i surr oppe i skallen på meg. Men ellers går det veldig bra med oss her nede. Vi stor koser oss! I dag fikk vi to nye roommates fra Amerika. To jenter, og de er veldig greie.

I dag har vi bare slappet av. Egentlig skulle vi på stranden, men i dag er det overskyet, så vi fant ut at vi heller skal ta det i morgen. Da er det meldt sol og knallvær. I tillegg er vi blitt litt brent så det er nok like greit at det er overskyet i dag.  Om noen få strakser skal vi ut på en bar for internasjonale studenter. Wuhuuuu. Snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg