NIGHT TIME

Kjenner jeg er veldig klar for å ta kvelden snart. Har vært en lang dag, og var ikke hjemme før i ni tiden. Var på jobb og deretter var det avgårde på fotballkamp, som gikk rett vest. Kjenner jeg er lei. Men men. Uansett, i morgen blir nok en lang dag. Rett etter jobb drar jeg til byn på kundekveld på Nikita Hair! Wiiii gleder meg så sykt. Det blir både styling, sommerfrisyrer, noe godt i glasset og goodiebags. Skal dra med meg kameraet og knipse litt bilder.

Avslutter kvelden med en kopp med Pukka Night Time te. Av de jeg har smakt fra Pukka, synes jeg denne smaker best, ingen tvil om det! Jeg blir i hvertfall ganske søvning og avslappet av den.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg