21.05.2013

Har hatt noen UTROLIG fine dager! 17. mai var bare helt fantastisk!!! Jeg blir som en liten unge, og den dagen kunne faktisk ikke blitt bedre! Så mye folk, deilig, varmt vær, is, mat, og fyrverki på kvelden. Aaah, har ikke ord, he he. Ikke nok med det har det vært sommervær i hele helgen. Det ble grilling og en tur på Ulriken! Deilig å lade opp energien på slike dager, for nååå er det trening før de praktiske eksamene fotball og svømming. Var og svømte i dag. Svelgte halve bassenget et par ganger, og det tyter jo klor ut av øynene på meg, selvom jeg bruker mine fantastiske svømmebriller som suger øyeballen ut av skallen omtrent. Ha ha. Kommer til å stinke klor av meg i to uker til, så jeg får bare leve med det. Ha en fortsatt fin dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg