“EUROPA LER AV BANEKRØLL I BERGEN”

Hei bloggeeeen<3<3<3<3<3 Kødder. Har seriøst lite motivasjon til å lese akkurat nå. Tar meg selv i nakken litt etter på. Nå tenkte jeg å la middagen sige, surfe litt på nettet og ta en svingtur innom dusjen. Ellers så har dagen vært grei den. Startet dagen klokken ni med friidrett, og været slår jo aldri feil når vi skal ha det. Regn, haggel, regn, haggel… Trenger ikke se på værmeldingen en gang når jeg skal ha friidrett. Så lenge jeg vet det er friidrett så blir det regn, ha ha. Apropos friidrett. Vi kastet slegge i dag, og det gikk helt bananas. Gikk nå hakke bedre enn forrige uke da vi kastet spyd. Helt utrolig at ingen har fått et spyd eller en slegge i hodet.

Over til noe annet. Sikkert flere som har fått med seg at det her i Bergen by, på selveste Kronhsminde, er blitt bygget en bilvei på fotballbanen. Faktisk. Har ikke ord. Da jeg kom over dette på BT måtte jeg lukke øynene et par ganger for å se at det ikke var meg det var noe i veien med. Uheldigvis ikke. Altså, helt alvorlig. Her er det noen som ikke har tenkt lengre enn som så. Må nesten le litt. Ikke nok med det har dette også blitt til en morrosak i Europa. Les saken HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg