22.03.13

Ikke mye bloggoppdatering på denne fronten. Bærbaren min streiket hin dagen. Buhu. Slik er nå det. Akkurat nå sitter jeg og blogger fra typen min sin data som selvfølgelig ikke har norsk tastatur, og jeg må da sitter her og kopiere æ, ø og å. He he. Ellers har jeg denne uken trent masse! Det har vært helt ubeskrivelig deilig. Og hjertet kjennes veldig bra ut. Har ikke hatt noe tendenser til ubehag. Bare litt høy puls innimellom, men det er jo naturlig etter et slikt inngrep. Nå venter jeg på at min kjære skal komme hjem fra jobb, og så blir det film og en god armkrok å slappe av i. Armene mine er helt støl etter dagens styrkeøkt. Litt spagettitendenser her jeg sitter, ha ha. Så nå tror jeg at jeg avrunder skrivingen for i kveld, og legger med litt sommerinspirasjonsbilder fra weheartit. Enjoy. Og god påske da.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg