MINE FAVORITTER

Først vil jeg bare si at jeg ikke har blitt sponset av disse produktene. Dette har jeg kjøpt selv, og er mine meninger.

1. Too Faced Chocolate Soleil: Denne bestilte jeg på Coverbrands for en stund siden i fargen Milk Chocolate. Jeg påfører denne på kinnbena og i t-sonen etter jeg har påført foundation. Jeg kan ikke si annet et at jeg elsker den. Den gir en matt, jevn og naturlig look, og frisker opp ansiktet. I tillegg lukter den sjokolade.

2. Essie neglelakk i fargen “Lapiz of luxury”, nr 94: Denne kom min kjære mamma hjem med for noen dager siden, og nå som våren nærmer seg er det fint å friske opp neglene med en matt, lys og fin blåfarge.

3. Dior Forever foundation: Kjøpt på et parfymeri. Fargen jeg har er 010. Endelig en foundation jeg virkelig er fornøyd med! Jeg liker at den dekker godt, men samtidig ser naturlig ut.

4. Bodygraphy – Radiance Boost: En highlighter som man påfører steder i ansiktet man ønsker å fremheve, for eksempel kinnbena og neseranden. Denne kan man påføre før man legger på foundation, sammen med foundation, eller etter man har tatt på foundation.

5. Kabuki brush: Denne herlige, myke kosten bruker jeg til å påføre Too faced pudderet. I tillegg er den lett å slenge med seg i vesken, og designet er kjempe søtt.

6. NatuVive Cherry Care gloss: Denne har jeg kjøpt på jobb, Apotek 1. Den fukter leppene samtidig som den gir en rødlig farge. Fås også i andre varianter.

7. Nuxe Paris Lip Balm: Denne har jeg også kjøpt på jobb, Apotek 1. Denne anbefaler jeg for de som har tørre lepper, eller er plaget med sår i munnviken. Det er viktig at man ikke påfører balmen rett på leppen. Ta litt på fingeren og “varm” den opp på håndflaten i sirkelbevegelser til den blir mer flytende. Deretter påfører balmen på leppene. Den lukter godt, og gir god fuktighet.

5 kommentarer

Siste innlegg