NEW HAIRCUT

God formiddag. En regnfull dag, og da er det ekstra godt å kunne holde seg innendørs. Jeg begynner ikke før klokken fire på jobb i dag, så da har jeg fått sovet ut, spist en god frokost og ryddet og vasket i leiligheten. Ble en kort tur ut på byn i går rett etter jobb med Frida der vi svingte rundt fra bar til bar til vi til slutt fant et sted der det ikke var stappfullt og var mulig å bevege seg. Jobbet til klokken ti i går kveld, da det var nattåpent, men det var ikke en sjel. Alle dro selvfølgelig til sentrum der det også var nattåpent.

Fikk klippet meg i går hos flinke Henriette. Anbefaler hun på det varmeste. Hun holder til på Visit frisørsalong på Oasen senter. Det var jammen meg på tide å kvitte seg med slitte tupper og friske opp håret med noen få striper på toppen. Jeg er super fornøyd med resultatet.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg