02.06.2017

Lenge siden jeg har hatt noe motivasjon på bloggfronten, men nå føler jeg at lysten har sneket seg tilbake! I tillegg hjelper det på at jeg har investert i min aller først MacBook Air, og jeg er allerede superfornøyd. Jeg var veldig frem og tilbake om jeg skulle gå over til Apple i stedet for Windows, som jeg har hatt i alle år, men etter mye tenking og erfaringer fra andre så falt det på Apple.

Det har skjedd mye i det siste, og jeg har rukket å fylle 25 år! Herlighet hvor ble det av årene? Ellers er dagene fylt med jobb og trening. Gikk pinademeg 7-fjellsturen forrige helg, og det skal sies at lårene er grådig seig enda. Det anbefales å gjennomføre den turen i løpet av sitt liv, selvom man i løpet av turen lurer på om man er helt gal som kan finne på å melde seg på noe slikt. Er veldig glad for at min venninne Frida meldte oss på, ellers hadde jeg aldri tenkt tanken. Ellers skal jeg snart i studio og spille inn en cover versjon av en låt sammen med en student som jobber hos oss på jobb. Gleder meg, og kommer selvfølgelig til å legge den ut her på bloggen når den dagen kommer. 

Litt sommerbilder fra mai.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg