PLANNING MY WEEK

Gooood morgen, eller god formiddag, klokken nærmer seg jo ett. Var fantastisk deilig å våkne uthvilt og klar for en ny dag. Søndager for meg er kampdag. Nå er det kun to seriekamper igjen før det blir to måneders pause fra det. Da er det bare til å gi alt! I går var jeg som sagt på jobb og resten av kvelden i går ble tilbrakt godt plassert i sofaen med bena på bordet. Jeg var helt i ørska i går etter jobb og jeg er helt sikker på at jeg gikk i søvne hele kvelden. 

Dagen i dag startet med en god frokost og deretter fikk jeg et skikkelig vaske- og ryddekick. Da fløy jeg rundt med vaskekluten i den ene hånden, og støvsugeren i den andre mens jeg subbet rundt i morgenkåpen med en morgensveis som så ut som et fuglereir. Det ble en effektiv økt, og da jeg var ferdig med å gnikke i alle kroker og tørke vekk hybelkaniner og den slags dritt satte jeg meg ned for å planlegge den kommende uken. En planlagt uke for hva jeg skal gjøre de kommende dagene er alfa omega for at jeg er strukturert og får gjort det jeg skal. Rot rundt meg = rot i hodet, og det kan gjøre meg mer stresset enn nødvendig og da er det greit å ha en plan å følge. Spesielt nå som dagene går til full jobbing og trening. Apropos det, dagene fyker avgårde. Ikke før det er blitt mandag er det helg igjen, og slik går det. Hjelpes. Jau jau. Nå må jeg pakke baggen, spise en god lunsj og ta bussen til kamp. Ha en fin søndag! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg