NY JOBB!

God fredagskveld. Da er enda en uke gått. Dagene suser avgårde og jeg har full nedtelling til jeg reiser til New York om seks uker. Klarer nesten ikke å vente. I går hadde jeg fri så den dagen ble brukt til litt ærender og deretter møtte jeg min gode bestevenninne Frida over en kaffe. Skravla gikk i ett. Det blir som oftest slik da vi begge er så opptatt med vårt og hun studerer utenfor Bergen. Vi er heldigvis veldig flinke til å holde kontakten. I tillegg startet denne helgen med en gladmelding om at jeg har fått ny jobb som jeg starter i 1. september!!! Wuhu! Nå kan jeg virkelig slappe av og nyte den måneden jeg er vekkreist i NY før jeg kommer hjem til ny jobb. Nå må jeg finne frem til puten for jeg skal opp klokken seks i morgen da en ny jobbdag står for tur. Ha fortsatt en fin fredagskveld.

Fine Rambopusen! Smelter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg