MORNINGS LIKE THIS

Det å våkne til skinnende sol og smaken av norsk sommer gir en ekstra piff på humøret mitt. Hurra! Det var jammen meg på tide, men jeg lengter fortsatt enda mer varme, ja takk. Dagen startet tidlig for min del. Var oppe i sekstiden og hadde super god tid på morgenen til å spise en god frokost og bare dulle rundt til jeg skulle på jobb klokken ti. Er morsomt å se hele Bergen krype ut av hiet når solen først titter frem.

Etter en travel uke med jobb og trening er det godt å kunne sitte seg i sofaen på fredagskvelden. I morgen skal jeg rydde alle klærne mine, og fjerne det jeg ikke bruker. Jeg vurderer å selge de klærne jeg ikke trenger og som er i stand til å selges på Tictail. Er mye som bare blir liggende og jeg er veldig flink til å bare la det bli liggende. «Kommer jo sikkert til å bruke det en gang»? Den gang ei. Det tar jo så mye plass, og alt blir bare rot, både i klesskapet og i mitt eget hodet for jeg vet jo ikke hva som ligger fremfor nesen min. Rote kan jeg, og heldigvis er det som oftest kun klesskapet som får gjennomgå det.

Nei, nå blir det sofaen resten av kvelden, litt snacks og så får jeg finne noe å se på. Ha en fortsatt fin kveld. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg