31.05.2015

Da kan jeg endelig si at jeg har SOMMERFERIE! Bacheloroppgave ble levert torsdag og etter det har egentlig hele topplokket vært en hel grøtmasse. Den følelsen å faktisk være ferdig er både deilig og veldig rar. Det at jeg ikke nå skal sitte stumpen ned på skolebenken til høsten er uvant å si til seg selv, men samtidig er jeg veldig glad jeg er ferdig. Nå er jeg klar for å jobbe. Festen på fredag med klassen var helt fantastisk på alle måter, og det var trist å si hade. Fremover nå blir det full jobbing før jeg tar meg en velfortjent ferie til New York!!! Teller ned dager til den turen. Jeg gleder meg noe helt sykt alt som skal oppleves der borte. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg