MY NEW CAMERA

Travle dager for tiden. Jeg er så opptatt med bachelorskriving for tiden, jobb og trening at dagene flyr. I tillegg fylte jeg 23 år på tirsdag og jeg hadde en helt fantaaaanstisk dag. Fikk systemkamera av typen og jeg elsker det! Har testet det ut nå og jeg gleder meg masse til å ta det i bruk! Wiii. Dagen i dag har bestått av å vaske leiligheten og slappe av. Har kamp i dag, og på slike dager er det deilig å samle masse energi med mat og drikke. 

Må nesten vise dere mitt nye kamera. Samsung NX mini. 

Haha! Hvor genialt er ikke det med en skjerm som man kan vippe opp! Kan overføre direkte til mobilen min og dataen min med bilder da den har Wifi. I tillegg testet jeg ut en innstilling ved at den tar bilder når du smiler. Vittig. I tillegg til å ta bilder kan jeg filme i HD kvalitet. I’m in love! 

8 kommentarer

Siste innlegg