07.05.2015

Nå har skrivekrampen tatt meg. Har hatt en super effektiv dag. Var på butikken halv åtte i dag tidlig for å fylle opp kjøleskapet. Resten av dagen har jeg blitt sittende med bacheloroppgaven min og skrevet og skrevet og skrevet. Føler jeg har full kontroll på den nå som jeg er inne i en god flyt. Planen er å bli helt ferdig med den til neste uke. Da har jeg to uker på å rette opp i skrivefeil og få det til å se oversiktlig og greit ut. Det er kun tre uker til vi skal levere den inn, og jeg gleder meg noe helt sykt til å bli ferdig. Ellers har jeg nå hatt en god pause, og skal snart begynne å kokkelere på kjøkkenet. I dag blir det Surf & Turf til middag. Kjempe sunt og godt, og lettvint å lage. I kveld blir det en liten tur med min kjære Frida som for tiden er i Bergen, hurra!

For to dager siden fylte min kjære mamma 47 år. Det ble feiret med blomster, gaver og kake. Her er to bilder fra den dagen.

Skjønne Rambo pusen!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg