MY MORNING ROUTINE

God formiddag! Tenkte å dele mine morgenrutiner med fokus på hva jeg renser huden med. Jeg er avhengig av å kunne føle meg fresh på morgenen, og det å rense huden etter en natt på puten og tilføre den masse fuktighet har stor betydning for resten av dagen. Det å holde seg til faste rutiner med rens av huden, både morgen og kveld, gir huden masse glans og fuktighet. Jeg merker fort hvis jeg slurver på den fronten at jeg gjerne får lettere tørr hud eller urenheter.

Nå som jeg er selvstendig forhandler i Forever Living, kjøper jeg produktene der, og jeg har funnet mine favorittprodukter som passer til meg. Produktene jeg kommer til å vise dere passer utmerket til de med sensitiv hud. Produktene er milde og er uten parabener. Min hud kan reagere lett på sminke og diverse, men etter at jeg nå har gått på disse produktene i ca. 3 måneder har jeg ikke hatt noe problemer med tørr hud eller lett eksem. Tommel opp for det!

 Produktene jeg bruker er i serien Aloe Fleur de Jouvence. Er det noen spørsmål eller interesse for produktene er det bare til å ta kontakt.

Dette er stegene for min morgenrutine:

Step 1 – Aloe Cleanser: Denne er veldig drøy i bruk, så her gjelder det å ikke knipe for hardt på tuben. Påfører produktet med fingrene og masserer i sirkelbevegelser, før jeg skyller det vekk med lunkent vann.

Step 2 – Rehydrating Toner: Påfører denne med en bomullspad. Skal IKKE vaskes av.

Step 3 – Firming Day Lotion: Avslutter med dagkrem. Masserer den godt inn i huden. Vent gjerne et par minutter før du påfører sminke.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg