30.04.2015

Da var det langhelg, sånn nesten. Skal på jobb på lørdag, men det blir bare kjekt! Har nettopp trøkt i meg en super god burger og skal tilbringe kvelden med Gossip Girl. Hekta. Ellers blir det ikke alt for sent da jeg har fotballtrening i morgen klokken 12. Tenk at det er 1. mai i morgen! Nå håper jeg snart finværet kommer med varmere temperatur enn slik det har vært i det siste. Jeg lengter etter ordentlig sol og varme, og jeg er lei av å gå rundt med parkasjakke. Jeg har vært skikkelig dårlig student denne uken. Absolutt ingenting fornuftig er blitt gjort, bare gjort alt annet. Men det har vært litt godt også, for jeg går snart på veggene fordi jeg er så lei alt som har med skole å gjøre. Om en måned er bacheloroppgaven levert og jeg er ferdig! Wiii. Burde jo motivere meg til å skrive, men det gjør det ikke, ha ha. Det kommer seg nok neste uke. Ha en fin kveeeeld.

Backstage bilde fra shooten på lørdag. 

Makeup & hair: Phonnipha Fredheim

6 kommentarer

Siste innlegg