25.04.2015

Gjett om det er godt å ligge slengt i sofaen med ullpledd over seg! Denne dagen startet tidlig. Jeg ble nesten skremt når klokken ringte i dag da jeg var i dyp søvn, men jeg kom meg relativt raskt ut av sengen og satte kursen i blinde mot kjøkkenet. Dere vet når dere er så trøtt på morgenen at ting går på autopilot uten at du registrer hva du driver med? Vell, slik ble det i dag, og plutselig kom jeg på at det er lørdag, og det betyr at bussen går ikke like ofte som i ukedagene, så da jeg fant ut at jeg hadde ca. 15 minutter på meg var det full rulle med å dra på seg klær og pusse tenner uten tannkrem, ha ha. Jepp. Deretter ble det løping opp til busstoppet, og jeg har en ganske bratt bakke oppover, og det å spurte så tidlig på morgenen opp en slik bakke gir meg makspuls og melkesyre med en gang. Verre er det når du når toppen og det står ti andre som venter på bussen og samtidig står du der og peser som en hval, selv om jeg prøver å være diskrë.

Uansett, jeg kom meg raskt og greit til byn, hadde god tid og gikk litt rundt i regnet til jeg møtte på Norsk Frisørskole. Jeg satt modell i dag, og vi hadde det så kjekt! Vanvittig dyktige er de. Gleder meg veldig til bildene! Ble en del backstage bilder så her er noen:

2 kommentarer
    1. Hello! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og du har en utrolig fin blogg! Kommer helt klar til å følge deg videre, og kommentere innleggene dine.
      så hadde blidt kjempeglad for kommentar tilbake<3
      PS legg meg til som venn så legger jeg deg til<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg