SHOPPING OG LUNSJ

Dagen i dag har sust avgårde. Har tilbrakt dagen med min skjønne lillesøster på shopping og lunsj. Det var utrolig mye folk i sentrum i dag, og enkelte ganger måtte vi skvise oss forbi folk som stoppet opp mitt i veien. Det er irriterende. Men men. Kjøpte meg noen goder som kommer i morgen på bloggen. Er kjempe fornøyd med kjøpene. Vi kom oss hjem rett før det begynte å pøse ned. Deretter handlet jeg inn til morgendagens middagsbesøk av min kjære kollega Egil og hans kone. Åh, som jeg gleder meg! Tok meg en sjapp styrkeøkt på gulvet  mens jeg lagde middag. Snakk om multitasking på høyt nivå! Nå er jeg skikkelig gele i armene. Resten av kvelden blir brukt til avslapning. Ha en fin kveeeeld.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg