EXAM DAY

God morgen. Jeg sov så dårlig i natt. Lå og vrei meg alle veier, våknet sikker ti ganger og var livredd for å forsove meg. Jeg har eksamen i dag 11:20, muntlig. Så nå har jeg jo egentlig ganske god tid, ha ha. Nå nærmer det seg snart finito finale, og jeg klarer nesten ikke vente. Vet ikke om jeg bare skal tusle på skolen og sitte der, eller bare slappe av her til jeg må gå. Hmm. Tror jeg går for det sistnevnte. Nervene kommer sikkert til å vibrere i kroppen hvis jeg tar foten innenfor skolen. Akkurat nå er jeg møkk trøtt i trynet. Skal lage meg en god kopp kaffe, gå igjennom presentasjonen en gang og så bærer det avgårde til eksamen. Daaaamn. Blir rett på vinmonopolet etter på for å si det slik. Ha en fin dag og ønsk meg lykke til! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg