GOODIEBAG

God morgen! Har akkurat slukt frokosten, oppdatert meg på hva som skjer i verden, og nå kjenner jeg at øyelokkene ikke lenger slepes bortover gulvet. Nå gjenstår bare en deilig kopp kaffe for å kvikne ordentlig til før jeg må lese, lese og atter lese. Nå er det kun to dager igjen til eksamen, og jeg kjenner at jeg nesten får litt sommerfugler i magen av tanken på at jeg snart er ferdig med min aller siste eksamen EVER! Får vi håpe. Jeg skal feire både torsdag og fredag. En liten feiring torsdag med en av mine nærmeste venninner Sandra som også har eksamen på torsdag, og på fredag blir det hele klassen, da det er siste dagen folk har eksamen. 

Nok eksamensprat. Det jeg egentlig ville dele med dere nå er goodiebagen jeg hentet i går i sentrum på Ramm frisørsalong som en betaling for at vi gikk catwalk på lørdag. Jeg har allerede tatt i bruk alle produktene, og de lukter så godt! Kevin Murphy produkter, foruten om oljen, den er et annet merke som heter Davines.

Shampo og balsam. Likte veldig godt flaskedesignet.

Håndkrem. Kan aldri få nok av det. Bruker det hele tiden og må alltid ha det i vesken når jeg er ute og farter.

Hårolje! Det gjør så godt for håret! Skal brukes i lengdene. Denne lukter kjempe godt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg