22.03.2015

God formiddag fine dere. Jeg er i så godt humør etter gårsdagens show at det er like før jeg flyr vegg i mellom. Denne morgenen har jeg vært langt inn i pensum, så nå er det på tide med en pause. Føler det går greit med lesingen, så er veldig avslappet egentlig. Noe jeg som oftest er i eksamensperioden. Ser ikke noe vits i å stresse. Da hadde jeg ikke fått inn noen ting. Nå skal jeg pakke baggen til photoshooten senere, og oppdatere meg på hva som skjer i verden. Ha en fin dag dere! 

Mmmmmm, min deilige frokost i dag tidlig.

Litt energi i all lesingen. Mørk sjokolade fylt med karamell! Love it!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg