BACKSTAGE PHOTOS

Hvor skal jeg begynne!? For en dag. Så mye adrenalin og spenning det har vært på Bergensmesterskapet i frisering. Alle modellene møtte halv ett på salongen der vi ble ordnet på. Og jeg må bare nevne at de frisørene som hadde med oss å gjøre er vanvittig dyktige. Snakk om å være detaljert fra punkt til prikke. Da vi var omtrent helt ferdig sminket og ordnet på håret gikk vi alle sammen ned til Hotell Norge for å øve på koregrafi på catwalken. Snakk om å bli møtt med mange rare blikk det lille stykket vi gikk fra salongen og til hotellet, ha ha. Synes det er så morsomt, og jeg vedder på at halvparten tror at det er slik vi går til vanlig. Vi ble også servert pizza og drikke, nomnom. Er helt sykt hvor sulten man blir av slikt, selv om man for det meste sitter på en stol og halvsover. Neida. Uansett. Showet startet ikke før halv åtte på kvelden, så det er mange timer forberedelse før et slikt show. Alt skal sitte. Var så sykt god stemning da vi stod oppstilt backstage og hørte publikum juble. Aaah, den energien som gikk gjennom meg da er ubeskrivelig. Alt blir så mye mer energisk og gøy på catwalken. Selvfølgelig dukker det opp masse nerver, spesielt rett før man skal på catwalken. Men så forsvinner det. Nå som jeg har kommet hjem, dusjet, spist, og landet på jorda, kjenner jeg at all energi er lagt igjen laaangt vekke. Så nå er det snart natta for min del, for gjett hva jeg må gjøre i morgen? Eksamenslesing…… Og deretter på en photoshoot på ettermiddagen, men det blir bare gøy og deilig med litt avbrekk fra all lesingen. Det hjelper i hvertfall veldig for meg å få tankene over på noe helt annet.

Se den frisyren. Er ikke hver dag man får gå slik, med rød skille.

Den fine jumpsuiten jeg gikk med! Se så fin den er bak. Utrolig flott fasong på den. Husker ikke helt hvor den er fra, men prisen er 1500. Klærne lånte vi, så prislappen var på og godt gjemt.

Me and the gang!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg