FORBEREDELSER TIL HÅRSHOW

Tjoheeei. Fredagsmodusen er skrudd på fullt og jeg ligger trøkt i sofaen med musikk på ørene. Denne dagen har vært travel med eksamenslesing og forberedelse til catwalk i morgen. Da er det Bergensmesterskap i frisering og jeg skal gå hårmodell. Gleder meg! Var i dag på forberedelse, der vi prøvde klær og fikk ordnet håret. Jeg skal gå med en kjempe fin svart jumpsuit. Da jeg så prisen på den var det så vidt jeg turte å ta i den, ha ha. 1500 kr for den jumpsuiten. Den var utrolig fin bak. Skal vise dere bilder i morgen. Denne kvelden skal brukes til å lade opp til i morgen, for det blir en laaaang dag med fiksing av hår, sminke og koregrafiøving. I tillegg må jeg få lest til eksamen midt opp i alt dette. Jeg har et par timer på morgenen før jeg går og så får jeg ta med meg litt lesestoff som jeg kan lese på når jeg dullet med.

Nå skal jeg kose meg med dette gratisbladet fra Vita, skrubbe ansiktet, drikke en kopp te og krype inn i armkroken på min kjære.

 

4 kommentarer

Siste innlegg