EKSAMENSMODUS

Nå som jeg er midt opp i eksamenslesing går dagene så alt for fort. Jeg er mildt sagt lite motivert, og jeg ser så frem til å gå ut av eksamensrommet, vinke farvel og juble over at jeg hadde min aller siste eksamen. Wuhuuu. Deretter blir det en uke til Tyrkia på treningsleir hvor jeg kan slippe grøten ut av skallen og bare kose meg med trening, fint vær og en fin gjeng. Jeg tror jeg aldri har vært så skolelei som jeg er nå. Jeg er lei hele skolen, og jeg kan nesten ikke vente med å komme meg i arbeid og ha ordentlige rutiner. Slik som det er nå, eller har vært, spesielt dette siste året, har alt bare vært helt i utakt. En forelesning her, og en der,  og flytting av timer (timeplanen har ALDRI vært fast). Det sistnevnte er det som irriterer meg mest. Går jo ikke an å planlegge noen ting. Jeg hadde faktisk min siste forelesning i dag, og jeg har ikke ord på hvor deilig det faktisk føles. Jeg tenkte egentlig ikke på det i dag før jeg faktisk satt limt til stolen i forelesningen. Følte virkelig for å ta på meg partyhatten i det øyeblikket, men så er det den forbanna eksamen som sitter og knager seg i bakhodet på meg. Da var det nok klaging for i dag. Får vell glo litt til i pensum til øynene popper ut og hjernen blir til en grøtmasse av alt jeg bør kunne. Natta.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg