HELGETUR TIL TRYSIL

God morgen skjønne folk! Dagen i går ble ikke akkurat slik som planlagt. Som sagt skulle jeg på photoshoot, men fikk en telefon fra fotografen at samboeren var på vei til fødestuen, så da var det bare for meg å komme meg hjem igjen, hive på meg fotballtøy og løpe til trening. Fikk melding senere at det var falske rier, stakker. Vi skal ta igjen den photoshooten på tirsdag neste uke, så det blir bra!

Akkurat nå sitter jeg og slapper av med en kopp kaffe og holder på å reinstallere mobilen min som har vært til de grader treg og bare tull med. Nå ser det veldig lovende ut for at den kommer til å fungere som normalt. Ellers må jeg pakke for meg og typen reiser til Trysil i kveld med en jeg jobber med som har et barndomshjem der. Åh så jeg gleder meg vilt til å stå på ski, både nedover og bortover. Har ikke hatt anledning eller tid til å stå på ski i vinter, så nå er det jammen meg på tide å hive seg utfor bakker. Er meldt knallvær med sol og blå himmel, så denne helgen blir toppers, det er jeg sikker på. Nå skal jeg drikke opp kaffen før jeg må hente skiene mine som ligger hjemme hos mamma og pappa. Ha en nydelig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg