PHOTOSHOOT PREP

Denne morgenen ble jeg vekket av deilig morgenlys. Det er blitt så tidlig lyst ute nå på morgenen og det gjør noe med hele meg. Mye mer energi på morgenen, lettere å komme seg opp av sengen, og starte dagen med et stort smil! Ikke nok med det, det er sol! Håper det varer litt også. Er morsomt å se hva været kan gjøre med en. I går krydde det av folk i sentrum, enkelte litt for lettkledd spør du meg. Er fortsatt kjølig ute, og når jeg ser folk omtrent vandre rundt i shorts og t-skjorte når solen først titter frem, da er vi desperat etter sommer, ha ha. Denne dagen startet tidlig for min del med litt forberedelser til eksamen. I tillegg skal jeg på photoshoot i ettermiddag og jeg har pakket alt jeg trenger å ha med meg til det. Nå mangler det bare å rette håret og lakke neglene røde og fine. For meg før en photoshoot er det viktig at jeg er forberedt. Det gjør det så mye lettere når man kommer på settet. Spesielt i dag, da jeg selv skal bestemme stilen og sminken på meg. Det blir gøy! Dagen før en shoot pleier jeg å skrubbe ansikt og kropp, og smøre meg inn med body lotion. Og viktigst av alt, få en god natt søvn! Det har alt å si for både kropp og sinn. Jeg hater å være trøtt hvis jeg vet at jeg må være fokusert og terpet. Da kan du bare glemme å kommunisere med meg da det er som å snakke til en vegg.

Min deilige frokost bestående av havregryn, bær, melk, toppet med honning.

Kan ikke akkurat klage på å våkne opp til denne utsikten med blå himmel og sol.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg