10.03.2015

Da var jeg vell hjemme etter en flott uke i Tyskland. Det var så kjekt! Nå er det fullt fokus på skole for jeg har nemlig eksamen om litt mer enn to uker. Jepp. Kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til å bli ferdig med den og faktisk tenke på at det er min aller siste eksamen (får vi nå håpe). Deretter er det to måneder med bachelorskriving før jeg kan si meg fiks ferdig på skolen! Yey! Jeg er så lei skole nå at jeg kan nesten ikke vente til å begynne i jobb.

Dagen i dag har bestått av en forelesning før det var hjem en tur for å lage middag og deretter møte herlige Oddbjørn for et lite møte der vi planlagte hva som skal skje fremover med businessen. Dette blir da etter jeg er ferdig med eksamen og er kommet hjem fra treningsleir fra Tyrkia. Viktig at jeg kun har fokus på det nå, og legge alt annet fra meg. Nå skal meg og typen snart ut på luftetur før vi skal finne en ny serie å se på. Vi har sett ferdig Breaking Bad og det er den beste serien jeg noen gang har sett! Så mye spenning, overraskelser, oppturer og nedturer på en gang. Wow, altså. Fantastisk serie og jeg anbefaler alle å se den!  Ha en fin kveld.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg