04.03.2015

For en nydelig dag. Skinnende sol og vår i luften. I dag kjøpte vi rundstykker på bakeriet til frokost og gikk innom en kjøttbutikk og kjøpte skinke og ost. Ferskt og godt! Jeg blir faktisk flau over hvor jævlig (unnskyld språbruken) dyrt det er i Norge. Er jo dobbelt av det vi betaler her for ordentlig godt utvalg. Er ikke rart jeg får sjokk der øynene mine omtrent står på spreng når jeg ser over kvitteringen her og hvor billig det er alle andre steder enn i Norge. Latterlig. Rett og slett. Uansett. Var som sagt og klippet meg, både meg og typen, og vi gikk fornøyde og blide derfra. Deretter spiste vi en deilig, gresk lunsj før vi tok turen til Miltenberg som er 3 km unna landsbyen, satt oss på en bar og slappet av med hver vår kaffe og fotball på skjermen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg