02.03.2015

For en artig dag vi hadde i går. Etter at jeg hadde postet innlegget i går fikk jeg en telefon fra en ikke-engelsk-snakkende-tysker om at han stod nedenfor med kofferten min. Jeg ble så glad og nærmest skrek i telefonen “I AM SOOO HAPPY” og fikk han til å hyle i andre enden av telefonen. Så, da trippet jeg avgårde, la igjen min signatur og fikk endelig hoppet inn i rene klær. For en fantastisk følelse. Da var min dag reddet for å si det slik. Deretter spiste vi en god lunsj i den greske restauranten som foreldrene til kompisen til meg og typen eier. Etter hvert dro vi til en spillhall og satt på hver vår maskin og trykket i en fei. Kjempe gøy å prøve noe slik. Sist gang jeg gjorde det var i New Zealand. Deretter dro vi til en bar/restaurant og satt der til klokken slo tolv. Vi spilte biljard og hadde det bare utrolig morsomt i vår eget selskap. Var ikke fullt så artig på nattestid. Jeg skal aldri mer ta Jägermeister shots. Nå høres det ut som om jeg hev inn på i bøtter og spann, men slik var det ikke. Jeg hadde kun to shots med veldig store mellomrom og det var det eneste, og at det går an å bli så dårlig av noe slikt. Både meg og typen ble dårlig av det, han litt vell verre enn meg. Vi lurte på om det kunne vært pizzaen vi spiste der, men det tror jeg neppe. Ja ja, vi er i hvertfall helt fine i dag.

Startet dagen med en liten luftetur til nærmest bakeri og kjøpte med litt av vært som vi har spist til frokost. Så utrolig godt! I dag skinner solen også. Skikkelig vårstemning i dag. I dag vet jeg ikke helt hva planen er, men er snakk om å dra på et museum her i nærområdet. Jeg har det veldig kjekt her! Ha en fin dag alle i hop.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg