STRANDET I TYSKLAND

Hellu hellu. Nå befinner jeg meg i Tyskland med typen på besøk til en kompis av oss. Vi reiste i går tidlig på morgenen. Jeg har sovet 11 timer i natt, og formen begynner endelig å bli bedre. I går ble jeg servert både suppe og te og det hjalp veldig, så i dag våknet jeg som et helt nytt menneske. Wuhuuuu, det liker vi, men jeg må fortsatt la kroppen få hente seg inn igjen. Akkurat nå nipper jeg til en deilig kopp sitron/ingefær te som jeg har kjøpt her nede. De har så mye utvalg i forhold til hjemme, i tillegg er det billig! 

Turen i går gikk veldig fint og jeg sov hele turen. Det eneste kjipe er at kofferten min er igjen i Oslo. Eller nå er den på flyplassen i Frankfurt, og i går fikk jeg beskjed om at den skulle komme på kvelden i går, men ingenting skjedde. Da kontaktet jeg de nå på morgenen igjen, og da sa de at den er på flyplassen (den har ligget der siden i går), men at jeg ikke får den før i kveld?!?!?! Altså, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan levere den på dagtid. Jeg tenker å kontakte dem nå snart igjen og si at jeg virkelig trenger bagasjen min og komme opp med et eller annet som høres veldig dramatisk ut. Irritasjonsmoment tidlig på morgenen. 

Uansett, i går gikk vi litt rundt og det er såååå fint her. Det er en landsby som heter Kleinheubach ca. en time utenfor Franfurt. Gleder meg til å vise dere bilder herfra. I går orket jeg rett og slett ikke å gjøre annet enn å luffe rundt som en zoombie i gatene.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg