SYKDOM PÅ TUR

Hei og hopp. Har vært travle dager med jobb og diverse, i tillegg til at en forkjølelse har tatt turen innom som har gjort til at denne kroppen har ligget langflat på sofaen i hele dag. Utrolig hvor mye krefter som kan bli tappet av noe slikt. Var stygt redd for at det var influensa som stod for tur da jeg hadde feber i går, men heldigvis har den forsvunnet. Så denne dagen har jeg tilbrakt under ullteppe med ski på skjermen og nærmest svømt i kleenex lommetørkler som virkelig har trimmet nesen min for uendelige mye utblåsning. Godt er det. Jeg har en tendens til å ikke tenke på å kjøpe slike myke lommetørkler når jeg først blir forkjølet, og jeg merker jo nå hva den stakkers nesen min har blitt utsatt for før. Sandpapir fra First Price som gjør både nesen rød og sår. 

Nei, nå skal jeg fortsatt ligge her med saltvannsprayen godt trøkt opp i naien, kleenex på rundtur og et glass med Argi+ for å få i meg litt vitaminer og diverse i håp om at jeg blir fort frisk. Ha en fin dag!

Litt inspirasjonsbilder fra Weheartit

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg