DET NYE

Innlegg i samarbeid med Det Nye

Hva er vell ikke bedre enn å starte dagen i rolige omgivelser med radioen i bakgrunnen, en kopp kaffe og et blad å lese i. Jeg elsker å starte dagen på den måten, spesielt med et magasin framfor meg, nemlig Det Nye. Det å få inspirasjon på morgenkvisten gir i ihvertfall meg ro i sjelen, samtidig som jeg kan slappe godt av i min egen boble. 

Det som fanger min oppmerksomhet er sportye og trendye spalter med masse farger. Alt i fra mote og skjønnhet, til interiør og treningsreportasjer.

Nå får dere et abonnementstilbud på Det Nye, der dere nå får 5 utgaver av Det Nye + Lulu’s for kun kr 199 (+ porto kr 49 for gaven). Klikk på linken HER for å komme til tilbudet.

Toalettmappen fra Lulu’s kommeri fargen “iris”, og er perfekt for reiserog til baderomshyllen. Den rommer det nødvendigste av produkter og makeup, og leveres i et slitesterkt materiale som sørger for at den tåler reiser i mange år fremover. Verdi kr 399. Tilbudets totalverdi er kr 694!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg