21.02.2015

Hei, og god kveld og alt det der. Denne lørdagen har bare sust avgårde. Var oppe klokken seks i dag tidlig, og for en fantastisk morgen. Skulle tro jeg hadde lagt i dvale, for jeg var så full i energi og lysvåken at jeg er sikker på at jeg satt på en rosa sky. Matpakken var laget kvelden før og man sparer så mye tid på det, i tillegg til at den blir ti ganger bedre enn å gjøre det i søvne. Jeg hadde en god frokost, helt stille rundt meg og fikk laget meg kaffe som jeg tok med meg i min trofaste termos. Kan si jeg kvapp litt da jeg tok steget ut døren. Det snødde så mye. Hadde ikke forventet det for jeg er så klar for vår!!! Uansett, det la seg ikke for å si det slik. Hadde en veldig fin dag på jobb, og møtte mange hyggelige mennesker. Er så kjekt når det plutselig dukker opp noen du ikke har sett på lenge, for det gjorde det i dag. Hei til dere, Solveig og Kari hvis dere leser dette her! De visste alt om livet mitt på grunn av min artige, lille mormor holder dem oppdatert med både det ene og det andre. Min mormor er nordlending, og nordlendinger de er glad i å prate de. Jeg elsker nordlendinger. De må være det vittigste folkeslaget som finnes, så jeg er litt stolt over at jeg er kvart nordlending!

Denne lørdagen blir forplantet i sofaen. Det er noe med det når du har vært på farten en hel dag, og når man først sitter rumpen ned, da er det som om underlaget du sitter på suger ut all energien som er igjen i kroppen. Det er farlig å sitte seg ned har jeg funnet ut, for jeg blir i hvertfall bare sittende helt til jeg plutselig ligger og halvslever på skulderen til min kjære med typiske soverykninger der enten en arm eller fot gjør et slags karateslag av noe greier. Ender ofte opp at når vi skal se film så får jeg så vidt med meg hva filmen heter før rullegardinene tar kveld. Tror det er mer kjipt for han enn for meg, ha ha. Ha en fin kveld!

Skjønner ikke hva typen har endt opp med, ha ha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg